יהודה משי זהב עובדה - זק"א בישראל - האתר הרשמי - יו"ר יהודה משי זהב / ניסיון התאבדות לא יכול להוות כלי שרת בידי הפוגעים ולתרום לתרבות ההשתקה.. ראוי לזכור את הקורבנות עם כל הצער על משי זהב. בחודש שעבר פורסמו בהארץ עדויות על עבירות מין שביצע במשך שנים, ולאחר פתיחת החקירה נגדו הוא ויתר על פרס ישראל. לא נתקלתי במצב שמחפים על מקור שמבצע מעשים כאלה. עובדה, חמישי אחרי החדשות, קשת 12. י', אחת הנערות במוסד, שלא דיברה בזמנו עם המשטרה, שברה השבוע את קשר השתיקה וסיפרה לעובדה:

אני יודעת שכמה בנות נפגשו אתו. הערב מתוכנן תחקיר נוסף אודותיו בתוכנית עובדה. כנראה שהמפגש שלי איתו, אתמול בלילה, היה המפגש האחרון איתו לפני ניסיון ההתאבדות, אמר, דיברנו על עניינים. זה רשע לעשות את הדבר הזה כעת. שכן שגר מול הבית של יהודה משי זהב אמרה כי בשבת האחרונה הוא היה בבית הכנסת אף שבשבתות הקודמות לא הגיע.

יהודה משי זהב: "אלוהים רצה שארגיש מה שאחרים מרגישים" | מעריב
יהודה משי זהב: "אלוהים רצה שארגיש מה שאחרים מרגישים" | מעריב from images.maariv.co.il
ביתו של יהודה משי זהב בירושלים (צילום: משי זהב נולד למנחם מנדל משי זהב, ולשרה זיסל, בתו של הרב יוסף שיינברגר, מזכיר העדה החרדית. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. גדל בשכונת מאה שערים, דור 11 בירושלים. התום מאמצי החייאה ממושכים הוא הועבר לבית החולים שם נאבקים הרופאים הערב מתוכנן לשידור תחקיר קשה נגדו בתוכנית ״עובדה״ של אילנה דיין. כנראה שהמפגש שלי איתו, אתמול בלילה, היה המפגש האחרון איתו לפני ניסיון ההתאבדות, אמר, דיברנו על עניינים. מצבו אנוש עם סימן להתייצבות יור זקא לשעבר, יהודה משי זהב, ניסה לשים קץ והובא לבית החולים שערי צדק תוך כדי פעולות החייאה. • עורך דינו של יהודה משי זהב:

ראוי לזכור את הקורבנות עם כל הצער על משי זהב.

זה רשע לעשות את הדבר הזה כעת. אני יודעת שכמה בנות נפגשו אתו. • עורך דינו של יהודה משי זהב: הוא הוסיף כי העובדה שלא עצרו אותו קודם. כנראה שהמפגש שלי איתו, אתמול בלילה, היה המפגש האחרון איתו לפני ניסיון ההתאבדות, אמר, דיברנו על עניינים. בהמשך הוא הועבר לשערי צדק. בנו שמצא אותו במצבו האנוש הזעיק את מגן דוד אדום שהובילו אותו תוך טיפול מציל חיים לבית החולים שערי צדק בירושלים. האגרסיביות שבא יצאו בתחקיר הזה, עוד. גדל בשכונת מאה שערים, דור 11 בירושלים. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. גם מבין אנשי משמרות הצניעות היו שידעו, אך לא דיווחו לרשויות אכיפת החוק. לאחר הדברים האלה, דיין מועלם עברה למתקפה על התקשורת לקראת שידורו הצפוי הערב של תחקיר עובדה על משי זהב בקשת 12. עורך דינו של יהודה משי זהב

בשיחה עם כיכר השבת, מספר משי זהב כי אני בדרום אפריקה, במסגרת השתלמות של ארגון זקא, שעינו טקס ומתוכנן לנו תרגיל גדול עם הרשויות. האגרסיביות שבא יצאו בתחקיר הזה, עוד. יהודה משי זהב מאושפז המצב אנוש לאחר שתלה עצמו הבוקר בביתו בגבעת זאב. עוד אפרים דמרי, פרקליטו של משי זהב, הגיב להתפתחויות: For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for יהודה משי זהב.

"8 נפשות? על מה ולמה?": יהודה משי זהב במונולוג כואב מזירת ...
"8 נפשות? על מה ולמה?": יהודה משי זהב במונולוג כואב מזירת ... from www.jdn.co.il
ראוי לזכור את הקורבנות עם כל הצער על משי זהב. פניות ניתן לשלוח לכתובת המייל: שכן שגר מול הבית של יהודה משי זהב אמרה כי בשבת האחרונה הוא היה בבית הכנסת אף שבשבתות הקודמות לא הגיע. הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות. | ניסיון ההתאבדות של משי זהב • אושרת דיין מועלם, שעובדת ברשת 13, תקפה את מתחריה בקשת 12 על תחקיר עובדה: איש עובדה, אייל גונן, הסביר בציוץ כי הוחלט לשדר את התחקיר כי צריך לשמוע ולראות את הקורבנות האמיתיים של הפרשה הזו. בהמשך הוא הועבר לשערי צדק. משי זהב שהה אתמול שעות ארוכות עם עורך דינו.

הוא ניסה להתאבד אך נכשל המשימתו.

יהודה משי זהב, שפרש מזקא וכל פעילות ציבורית תוך ויתור על פרס אותו היה אמור לקבל, לאחר שנחשד בעבירות פדופיליה והטרדות מיניות ניסה הבוקר (חמישי) לשים קץ לחייו. בנו של משי זהב הזעיק את צוותי הרפואה שביצעו בו פעולות החייאה, לאחר מכן פינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. י', אחת הנערות במוסד, שלא דיברה בזמנו עם המשטרה, שברה השבוע את קשר השתיקה וסיפרה לעובדה: התום מאמצי החייאה ממושכים הוא הועבר לבית החולים שם נאבקים הרופאים הערב מתוכנן לשידור תחקיר קשה נגדו בתוכנית ״עובדה״ של אילנה דיין. בסיום השיחה שאלתי אותו מה לאחל לשנה הקרובה, הוא ענה: בשיחה עם כיכר השבת, מספר משי זהב כי אני בדרום אפריקה, במסגרת השתלמות של ארגון זקא, שעינו טקס ומתוכנן לנו תרגיל גדול עם הרשויות. הצוות הרפואי נלחם על חייו לאחר שמשפחתו הזעיקה את מדא שפינו אותו הטיימינג המפתיע ככל הנראה בשל תחקיר עובדה שנעשה על משי זהב שהיה אמור להתפרסם הערב, אולם בערוץ קשת 12 תוהים האם כדאי לשדר את התחקיר. משי זהב נולד למנחם מנדל משי זהב, ולשרה זיסל, בתו של הרב יוסף שיינברגר, מזכיר העדה החרדית. נשיא ומייסד זקא ניסה לשים קץ לחייו היום (חמישי) בדירתו בגבעת זאב. עיניו נוצצות והוא מוחה דמעה. | ניסיון ההתאבדות של משי זהב • אושרת דיין מועלם, שעובדת ברשת 13, תקפה את מתחריה בקשת 12 על תחקיר עובדה: מבית החולים נמסר כי צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו.

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for יהודה משי זהב. כשאמר את זה, דמעה זלגה מעיניו. האגרסיביות שבא יצאו בתחקיר הזה, עוד. אני יודעת שכמה בנות נפגשו אתו. התום מאמצי החייאה ממושכים הוא הועבר לבית החולים שם נאבקים הרופאים הערב מתוכנן לשידור תחקיר קשה נגדו בתוכנית ״עובדה״ של אילנה דיין.

רייטינג: האם השתלם לקשת 12 לשדר את התחקיר על משי זהב? - אייס
רייטינג: האם השתלם לקשת 12 לשדר את התחקיר על משי זהב? - אייס from img.ice.co.il
לנתנאל משי זהב צפו עתיד מזהיר כראש ישיבה וגם שידוך משמיים כבר עשו לו, אבל הוא נלחם בפטור האוטומטי שקיבל בצו הראשון, ואפילו סירב לשירות רגוע כמדריך חובשים האברך מסנהדריה, שהספיק לפני הגיוס לקפוץ לתאילנד וממשיך להתנדב במדא יהודה משי זהב מליט את פניו בידיו ומתקשה להסתיר את ההתרגשות. הוא ניסה להתאבד אך נכשל המשימתו. משי זהב לא הביע חרטה במכתב על מעשים שלטענתו כלל לא ביצע. פניות ניתן לשלוח לכתובת המייל: עיניו נוצצות והוא מוחה דמעה. משי זהב שהה אתמול שעות ארוכות עם עורך דינו. בסיום השיחה שאלתי אותו מה לאחל לשנה הקרובה, הוא ענה: יור זקא לשעבר יהודה משי זהב, החשוד בעבירות מין ובהן אונס, פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק.

כנראה שהמפגש שלי איתו, אתמול בלילה, היה המפגש האחרון איתו לפני ניסיון ההתאבדות, אמר, דיברנו על עניינים.

הייתי הבוקר בסערת רגשות מטורפת, עצרתי בצד ובכיתי, כי שמעתי שהתאבד ולא ידעתי שלא הצליח. הערב מתוכנן תחקיר נוסף אודותיו בתוכנית עובדה. נשיא ומייסד זקא ניסה לשים קץ לחייו היום (חמישי) בדירתו בגבעת זאב. האגרסיביות שבא יצאו בתחקיר הזה, עוד. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for יהודה משי זהב. מנגנון ההשתקה של יהודה משי זהב מתחיל להיסדק. | ניסיון ההתאבדות של משי זהב • אושרת דיין מועלם, שעובדת ברשת 13, תקפה את מתחריה בקשת 12 על תחקיר עובדה: ניסיון התאבדות לא יכול להוות כלי שרת בידי הפוגעים ולתרום לתרבות ההשתקה. בסיום השיחה שאלתי אותו מה לאחל לשנה הקרובה, הוא ענה: גם מבין אנשי משמרות הצניעות היו שידעו, אך לא דיווחו לרשויות אכיפת החוק. מבית החולים נמסר כי צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו. התום מאמצי החייאה ממושכים הוא הועבר לבית החולים שם נאבקים הרופאים הערב מתוכנן לשידור תחקיר קשה נגדו בתוכנית ״עובדה״ של אילנה דיין. עורך דינו של יהודה משי זהב